8, 9 november

hej, jag orkade inte skriva nånting igår men ellen slaggade här och jag måste ju vara lite social mot henne:)
Men igår spelade vi handboll en förlust:( och en vinst:) aa och sen bestämde ellen och jag att hon skulle slagga hos mig aa iaf så åkte ellen hem och hämtade kläder och träffades vi vid tullinge stn och så åkte vi till huddinge entrum skulle köpa lite saker.vi köpte farsdag pressenter inte så dyra direkt men men aa iaf ellen tappade sin påse och vi hittade inte den sen så hennes pappa får ett kort istället av henne vi letade i ala affärer vi hade varit inne i sen så gick vi till ica och köpte julmust sen gick vi till donken ellen och cheeseburgare o en paj jag köpte en gladd och ommes frittes sen åkte vi hem aa och tog bussen hem vi gich och la oss typ 2 för vi spelade monopol ja krossa ellen sen imoe så spelade vi igen och då krosade ellen mej men igår sp tuperade vi håret skit mkt haha ellen laddar kanske ut bilder så får ni se men nu måste jag plugga till fucking no prov som vi ska ha imorrn men ha det så bra ciao då så länge//troops


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0