6 november

hola`alla§ vad har hänt idag då jag har haft en okej dag med lite skit saker i.Aa men vi hade no först övade lite tills på provet på måndag och så sen hade vi slöjd haha jag och elin hade såklart skit kul som vanlig oh hon fick damp på oss sm vanlig oxå xd :) aa sen hade vi lunch pannkakor tror jag eller raggmunk. sen hade vi spanska tråkit som vanligt mn hänger aldrig med hon är helt sjuk ju. aa men sen började allt det dåliga jag och elins spanska grupp slutade sent oh alla hade tyå redan gått till gympan vi bah med tack för att ni väntade för vi gör fn det på er 24/7 aa men sen så skulle emely o maria gå till donken o te willys aa o sen började vi bråka om ven som hade sagt vad och typ att vi skulle vänta på varannmed det gjorde inte dom, dom bara drog o så och sen när vi kom till showdansen så efter en kvart så fick vi reda på att det inte blev nåt vi blev typ fett lack på dom o så, vi kunde fn ha slutat 12.30 för vi hade ingen gympa.aa o sen efter det så stannade några kvar och typ dansade men så ringe maria till mig och typ var fett sur och jag pallade inte rata med henne så hannah fick snacka med henne aa och typ skrek på varann eller nåt men sen så gick jag te handbollen och träffa ellen och sarah då blev allt toppen igen såklart :-) men nu ska jag åta och ducha så hare bra alla puss&kram//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0