3 november

svejsan§ alla nu sitter jag med elin och äter kladdkaka värsta fettona vi är:P imorse gick jag typ 07.30 åt frukost klädde på mig och sminkade mig såklart och sen gick jag te bussen och sen så träffade jag elin där som vanligt haha fyfan vad jobbigt i skolan på typ 3 har fn 10 prov eller nåt man bah ee okej? för hade vi so då jobbade vi nt vi flyttade alla möbler för vi har fårr nytt golv i klassrummen jag o elin o elin bar ett bort så stödde vi till väggen med bordkanten det var värsta hålet typ det syndes iallafall haha men det stog en gubbe där och kollade på oss han bah la handen på mitt huvet o elin axel och bah ojoj stumpan vi bah eeeh okej jävla pedofil aa men sen hade vi no typ somnade jag hatar verkligen no sen hade vi svenska med krestina asså vi ska typ läsa en bok eller nåt o den verkade faktiskt ganske bra i början får se hur den är sen den var inte så lång o vi ska läsa den på 6 veckor haha alla kommer ju fn hinna klart sen hade vi lunch det var nån pasta med sås inte så gott precis sen hade vi engelska tror jag jobbade inte ett piss nästan satt o prata med elin sen hade vi eget arbete läraba typ blev fett sura på mig o elin för vi pratade lite o så bah NI FÅR GÅ UT!!!!! så gick vi ut och förhörde varann Elin bah vad betyder puplicera jag bah ee trycka ut Elin bah ee inte riktigt det betyder ge ut i tryck sen tog vi bussen hem o nu sitter vi här måste kila nu puss//tropp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0