28 november

Hejjsan svejsan!!<3
Idag hade jag ´´fest`` eller aa jag tilda linda elin elin lina körde laserdom i stan det var fett kul.
Haha när jag och Elin och Lina skulle skjuta en kkille han bah oo nej nu kommer bitcharna vi bah ee okej j*vla bög.
Vi losa tyvärr men men hah vi är ändå bäst.
En kille vi mötte hade västa afrot när han skulle gå sa han till en vuxen bah hejdå den vuxna bah heejdå OLLE!!!
Ja bah till elin han hette olle elin bah la sig på marken och börja as garva kunde inte andas för jag garvade så fu**ing mkt asså.
Det var skit kul men sen när vi satt på tåget dit och hem och i stan tog vi massa kort kommer nog ut på pea av en miss Elin eller en miss Lina.
Men när vi tog ett kort i stan så var det en 25 åring som bah ta kort på mig och stod brevid mig och bah log in i kameran as garva.
Sen när vi stod på odenplan så var den en sån här godisatomat och så var det en sak som var fett lös alla stod typ och tackla till den men vi fick inte ut den som synd ee:/
På t-banan så var den en killle som typ prata som värsta bögen han bah-asså jag blir fett lack på henne asså vadå vi jag har typ viljat gå på dendära fuckade festen asså åå jag blir fett lack sa han vi bah ee okej normal neej.
Sen skjusa vi hem alla jag fick lite smink kläder perfym och smycken tack elin elin tilda lina linda älskar er.
Imorrn fyller ju jag år så skicka massa söta sms aaja men puss&kram sweet dreams.


I love you a long time sisters <3:)


 


Kommentarer
Postat av: Linda

& vi älskar dej . <33

2008-11-28 @ 22:15:20
URL: http://crazylinlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0