26 november

hejjjsan kära läsare!<3
hade en läsag idag iskolan fett tråkigt blev inte i samma grupp som Elin BV men jag bah till örjan kan jag få byta grupp till Elins han bah neee det är meningen att man inte ska hamna med dom man e med hela tiden jag bah ahaop.
Sen frågade jag Christina hon bah aa visst sen kommer ju Örjan den lilla fittan och bah nee hon ska inte byta grupp ban bah skit på dig.
Så jag fick vara i den gruppen som jag var först i.
På rasten hade vi snöbollskrig haha älskar att kasta på nån men hatar att bli träffad xd.
SEn skulle vi gå en promenad runt sjön då var det en liten fitt hora som typ sula snöbollar på oss 24/7.
Tillslut så fick jag fn damp på han och bah gick fram och sula på han på benet han bah vad gör du jävla idiot och bah slog till mig i örat så jag började blöda och tappa örhänget och sparka mig i ryggen man bah AJJ!!
Jag sa det till min brocha han bah jag ska fn spöa skiten ur han så imorrn blir det inte kul för han min brocha hand kompis miland och ham,pus o några till ska gå dit och mula sönder han och kata massa snöbollar på han hahhaahha fn vad jag kommer garva.
Sen när jag elin och linda skulle ta bussen hem så tryckte Lina på stopp på ottevägen han stanna för några skulle på men öppnade inte dörren i mitten vi bag HALLÅ öppna han sket i oss och bara börja köra igen så hon fick hoppa av vid mekanikervägen man bah ee kejj.
Sen ringde sebbe Elin ocg bah jag och Robin(frisk) kan inte ni komma och träffa oss vi bah ee okej
Så tog vi bussen tid och dom typ prata ingenting vi bah hallå.
AA sen drog vi hem till mig och baka sen följde jag Elin till bussen och typ åkte typ 2 statiner.
Imorrn så är det handboll och showdans ju men jag vet inte om jag kommer skriva nånting får se aja pusspuss/troopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0