20 november

Hej
Idag började dagen okej hade No med PONTUS:)
Om ni kollar på mailto:[email protected]%20så har hon en press om mig Elin Linda inte en snäll att vi har svikit henne och så men hur fn kan man göra det om mn harförsökt prata med henne?
Sen la Maria i tack för den lixom åå hon bah när vi he dragit hon bah CP Linda hörde det man bah aa vem är cp.
Jag gjode klart min sexiga mössa på syslöjden:) haha not den är skit ful:P

Sen hade vvi fitt spanska gick dåligt fattade inte, sen idrott.
Sen hade vi showdand jippi det var kul:) sen drog jag på handboll och träffa Sellen Pellen Päron.
Nu ska väll äta snart imorrn ska jag köpa godis med Tilda och Elin vi ska till godishörnan vi ska ju slagga hos Simon lör-sön skriver nte då på bloggen men sen så att ni kan läsa hur fucking trvligt jag hade.
PUSSAR//TROPP kommer lite fina fina bilder jj
mm
mm bb
m bjhgcgckjhbhbhkj
hjefdggfhjgvDRIV BIIIILD!!!
älskar er




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0