2 november

hejj idag vaknade jag 11 jag gick upp satte mig vid tv:n och kollade på gilmore girls det var okej sen åt jag frukost aa iallafall sen så har jag inte gjort så mkt mer idag men jag måste plugga till no prov om typ huden så j*vla tråkigt kan absolut ingenting av det jag suger verkligen på no men så måste jag öva på typ 24 ord på svenskan as svåra tycker jag men asså ingenting fasnar i min hjärna aja nu måste jag verkligen gå o plugga jag kommer typ göra det i 1 timme fett boring men ikväll måste jag se gossip girl aa sen vet jag inte kanske ensam mamma söker igår va jag ju på bio och såg high scholl musical 3 med elin och becca jag skulle ha sätt den med emely o maria o elin fast emely o maria kunde inte men det gjorde ju inget att becca följde med vart bara kul aja haha i skolan så hade jag o elin vunnit typ nån jävla skrotskulptur sak så vi fickbiobiljett och en meny mellan popcorn o läsk jag o elin bah vi kommer typ aldrig äta upp det hära med efter typ halva filmen var det slut fter filmen gick vi in te media mark o kolla på mobiler haha typ när vi hade gjort det i några minuter så pep det fett högt för vi typ hade gjort nån haha skämdet fett mycket imorrn eller idag måste jag åka till huddinge sentrum o köpa n pressent till Ellen älskling som fyller år på tisdag vet inte vad jag riktigt ska köpa men vi får se aja nu måste jag kila puss&kram//Tropp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0