18 november

hejsan alla gladda och pigga:/ Gjort nåt speciellt inte jag iaf gjorde om provet i spanska och engelska förhör.
Vet inte hur det gick men bra hippas jag.
Imoorn har vi matteprov:/ har väll övat lite i skola och så aa men sen tog jag bussen hem med Elin och Linda sen skjusa pappa mig o Lina till handbollen.
Imorrn ska jag vara med Elin och Linda får se vad vi hittar på.
Men nu måste jag duscha och sen kolla på desperata hemmafruar <3 Många pussr från Hanna Här är lite bilder från igår på donken ser miffad ut på alla bilder men det bjuder jag bara på<3bästus
qw
rj
Linda



Kommentarer
Postat av: Linda

Men ärligt, sluta mobba & mobba min hacka framför allt . -.- <3

2008-11-20 @ 18:31:28
URL: http://crazylinlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0