17 november

hejhejjjj<3
Idag så tog jag bussen te skolan som vanligt aa hände väll inget specieelt idag.
Sista timmen va så jäkla seg hah men vi har eget arbete och jag och Elin jobbade inte ett piss men men.
Sen trog jag Elin MIcha Linda till donken.
Vi såg typ att tåget kom så kutade vi aa och precis kom jag Elin Linda med Michas buskort krångla så vi åkte utan henne hon stog och pankade på tågrutan men föraren märkte inget.
Sen så sprena jag och Linda til bussen i typ 180, hah vi kom precis med den som tur välll va.
Sen drog jag på handboll, fys fett jobbigt.
Nu ska jag kolla på CSI måste göra engelska läxan fast gjort lite med inte så mkt glömde spanskan i skolan och vi har provimorrn elle ja jag har omprov efersom jag fick ett stort IG. XO XO Hannaälskarälskar otroligt mkt
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0