13 november

heeeejjj .Idag har varit en toppen dag förutom att jag fick IG i spanska.
Jag Elin och Ellenos var typ ända som fick Ig alla fick typ MVG eller VG man bah shit är alla skit bra eller är det jag som suger hästballe eller?<3
Haha aja men sen hade vi no&syslöjd hah aa jag och Elin jobbade ju jättebra såklart som vanligt*host*.
Sen när vi skulle te showdansen och va där så skulle vi göra en egen dance jag gör med Elin, Elin, Lina, Verro, Lindus ahh vi grymt bra ju vi ska hem te Elin hmn imorrn och öva<3
Seb drog jag te handbollen aa och jag ocj Ellen snackade om allt möjlig såklart<3
Nu pallar jag inte skriva mer eller ja rättaresagt det finns inget mer att skriva om.
Men nu ska jag kila pusskram//troopp hah aa juste det är bara 15 dagar kvart tills jag fyller år haha räknar dagarna<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0