12 november

hejhej idag så vaknade jag lite sent typ 40 minuter innan bussen.Me jag hann åt frukost snabbt klädde på mig sminka mig borsta tänderna aa sen drog jag. I skolan så hade vi först so vi lyssande bara på nåra redovisningar sen hade vi eng vi gjorde nåt papper med meningar jag och Elins vad klart bäst xd haha aa men sen hade vi sv vi läste den jvla boken igen vi gör bara det hela tiden hatar så fucking mkt. sen år vi lunch sen hade vi sv igen fast med petra ast vi hade örjan aa kommer inte ihåg vd vi gjorde nån stencil tror jag sen hade vi matte a jag o elin typ dampa på alla för dom snacka 24/7 för våran lärare pontus har tinitus och han är grymt snäll aa sen sluta vi jag hängde med Elin B hem och aa sen skulle hon rida så jag följde med och kolla haha jag hatar typ hästar men men puss o kram//tropp

Kommentarer
Postat av: matilda

oj, hur hann du göra dig iordning så snabbt? i morse stod jag 40 minuter i duchen..

2008-11-12 @ 19:15:12
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: hanna

skyndar mig mkt

2008-11-18 @ 20:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0