10&11 november

hejhej skrev aldrig igår hade inte tid och ork. Men det hände väll inget speciellt igår jag hade handbolls fys.
Jag var i skolan som vanligt hade so jag och Elin övade på en redovisning som va hade idag gick faktiskt rätt bra tror ja
sen hade vi no då hade vi kroppen prov gick ganska bra tror jag. Sen hade vi engelska kommer inte ihåg vad vi gjorde:
Men sen hade vi Svenska kristina fick damp på Elin för hon frågade en sak vi fick läsa en skit dålig bok kommer inte ihåg vad heter sen hade vi eget arbete övade lite på spanska aa och lite sånt idag så ghorde vi väll typ samma saker orkar inte skriva om det men vi hade iallafall spanska prov det gick väll okej men vi fick typ 4 minuter hål timme så jag och Elin drog till centrum och köpte lite godis sen när jag skulle åka hem så tog jag bussen om vanligt sprang skit snabbt hem skulle med en buss 20 minuter senare hann precis med sen drog jag på handboll och träffa ellen honey och sarah baby men nu ska jag äta ha det så bra puss&kram//Tropp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0