19 december

Hejjsan.!!
Idag ska jag på bio med linda och elin vi ska se vi hade iallafall tur med vädret igen.
Lindus mamma skjusar dit o hem.
Sen ska jag kanske sova hos lina med sarah får se om hon kunde och om jag har tid.
Men just nu kollar jag på film har sett 1 csi film och håller precis på att titta på oceans thirteen eller hur det stavas.
Jag måste bara säga att där ser brad pitt ganska snygg ut haha men annars är han ful!.
Men nu får jag väll glo klart på filmen så att jag hinner innan jag ska dra till Linda men aja ciao ciao så länge puss&kram//Hanna.      fråga mig inte varför det vart tjocktext hela tiden jag vet faktist inte men pallar inte fixa det puss!

fghugdlhreufjödq,xkmahdjaas gammal bild på mig och väldens bästa storebror.

hdhvfdhahahhaha typ 3 år sen
elin sötnos 3 årsen typ
gammal bild på matilda
2 år sen.
hxdvhcdhahahah älskar
hjjkjkhgftsadfsasdfghgfdsBV jag älskar dej
haha i love u
ji sommras  haha vackra bilder va hhaha komentera gärna


Kommentarer
Postat av: E'S

TA BORT!!!

2008-12-19 @ 11:15:24
URL: http://skaantz.blogg.se/
Postat av: Hanna

NEEJ!!

2008-12-19 @ 13:03:17
URL: http://troopps.blogg.see
Postat av: Anonym

haha fina bilder :) <3

2008-12-21 @ 18:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0