TBX!

Förlåt jag har inte skrivit på jättelänge men jag var hos min farmor och farfar föst och deras data unkar inbte eller inte internet iaf.
Sen var jag hod min mormor och morfar deras data laggar fn sönder men men.
Jag fira jul hos farmor och farfar med mih familj min faster och ehnnes man och 2 kusiner.
Asså omg ibland kan mina kusiner vara grymt jobbiga asså som typ snackar och skriker och slår varann 24/7 men den som är 3 heter viggo han slår mest och skriver den andra som är 7 gustav, han typ snackar SKIT högt haha men dom är super gulliga och snälla rätt ofta.
sen den 25 hände inte mkt men var hos farmor och farafr sen den 26 fyllde erik år.
Asså erik ska köpa en xbox 360 och han önska sig bara pengar så han skulle kunna köpa en assp gissa hur mkt pengar han har jo 5000 jag bah OMG har aldrig fn haft över 1000.
sen åkte vi hem den 29 idag dårå hah, imorrn ska jag nog vara med elin eller jag ska det.
sen är det nyårsafton ska fira hos isa och erik vettefn vilka det typ några kompisar til mamma och pappa kan heldre sitta i min ensam het och fira nästan haha så tråigt kommer det att bli jag lovar!.
sen den 1 vet jag inte vad som händer kommer förmodligen sova halva da vet inte om vi har handbolls träning sen men det hoppas jag faktiskt inte.
Sen den 2 så händer inget särsklilt nån som vill vara skulle gärna vilja åka och bada.
sen den 3 så kanske ellen älsking slaggar här eller jag hos henne får se§
sen har vi handbolls tunering 4-7 sen börjar väll skolan asså ärligt talat jag vet inte när vi börjar 8 eller 9 nån som kan tala om för mig när vi börjar:/ men puss&kram/ Hanna

VAD JAG FICK I JULKLAPP.....
                                                                                               

världens gosigaste filt.
massa kläder.
2 presentkort
mamma mia filmen.
örhängen.
mobilsmycke.
typ en hand man hänger ringar och lägger örhängen på.
500 kronor.
smink.
gossip girl bok.
björn borg trosa.
 

det var nog allt har säkert oxå glömt något men puss igen:)

HSåg ut på julafton

bonusHaha jag vet jag har sämst humor:)
jaginte så bra bild min fejja ser vi ut:/
hahaförsökte ta kort men det gick inte å bra med eriks hand ivägen min min är omega ful'






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0