7 december

Hejjjjsan!!!
Kom hem idag rån mormor och morfar åkte tåget hem asså jag hade tyå damp för alla i min omgivning satt och prata skit högt.

Dom som satt mittemot prata typ i telefon 24/7 och hennes unge låg fn och sparka mig på benen.
Dom bakom hade en unge som slrek sönder, och några brevid oss satt och strula(lebbar).
Min telefons batter tog såklart slut så jag hade verkligen ingenting att göra.

Satt typ i bistron 24/7 haha tjockis jag e xD:)   
Just nu sitter jag och tittar på andra avenyn skit bra måste jag säga.
GRATTIA ELLEN OCH LINA OH SARAH OCH ALLA ANDRA I HANDBOLLSLAGET SOM VANN IDAG BÅDA MATCHERNA ÄLSKAR ER MEST§

aja nu pllar jag inte skriv mer ajuste ala som går i 6 vet att vi läser yxan en bok har läst ut den äntligen aja puss Tropp



och snälla komentera mina bilder jag lägger in ibland xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0