18 december

Jaaa! äntligen jullov börja 9 sluta typ halv 9ska snart träffa sarah tror jag men skriver kanske lite mer sen får se puss

1. GANGSTER?
2. FJORTIS?
3. EMO?
4. MAMMAS LILLA FLICKA?

1.
- Har du någon gång gjort något olagligt? ja
- Har du skolkat? vet inte
- Blivit utslängd från klassrummet? ja
- Uppkäftig mot lärare/föräldrar? hah a
- Snattat? nejj
- Rökt? nej
- Snusat? nej
- Graffat? nej
- Inbrott? nej
- Keps? ja ?
- Köpt sprit? nej
- Köpt ut cigg? nej
- Testat vattenpipa en eller flera gånger? neej
- Varit full? ne
- Varit i stan en hel natt? nej
- Krossat en ruta på en allmän plats ? nej
- Gjort något dumt som du verkligen ångrar? ja
- Har ett gangstergäng? haha nej
- ÄR DU EN GANGSTER? ansolut inte

2.
- Har vart på fest? aa
- Tjuvrökt? ne
- Druckit sprit? ja
- Däckat? nej
- Hånglat med fler än 5 pers på en kväll? haha självklart skämta nej
- Har massor egobilder på datorn? aah
- Har blivit kallad fjortis? mm
- Tycker att alla med svart hår är emo?nej
- Använder ord som, '' lix, palla, dah, ofta och asså i love it ''?alttid ju<3
- Smygit ut? kanske kanske inte
- Träffat folk mitt i natten i "stan"? nee
- Bråkat med föräldrarna pga. att de upptäckt dig? e nej
- Tagit sprit hemifrån? nej
- Posar alltid på bild? ibland
- Knullat på fyllan? eeh jag är 12 jag knullar inte
- Druckit så mycket att du spytt? ne
- Gjort bort dig på fyllan? nej
- Fest är bäst?  det är väll okej
- Har du ett fjortisgäng? jo men tjena never ever
- ÄR DU FJORTIS? nejj

3.

- Klär dig ofta i helsvart? nee
- Lyssnar på emo/screamo? nej
- Har gillat/gillar tokio hotel? usch dom kan ta sig speciellt tvillingarna
- Är medlem på emocore? :0
- Svart hår? nee
- Sminkar dig med 3 kg kajal? neej
- Skär/skärt dig? om jag skär morot kanska ja om jag skär mig med en kniv neej 
- Har tänkt på självmord? det har väll hänt
- Har emokompisar?  neej
- Har massa hello kitty prylar? typ inte
- Ofta deppig? nej
- Har någon annan färg i håret tex, rosa, blå,lila? nej
- Använder/använt nitbälte? aldrig faktiskt
- Använder gärna ä,j,w,h i vanliga ord? kan väll hända
- Använder converseskor? nej men jag har
- Använder ofta smala jeans? ja
- Använder band t-shirts? nej
- Älskar musiken?not
- Har/vill ha piercing i ansiktet? nej men det är fett fin i naveln och i näsan
- Blivit kallad emo? ne
- Använder svart nagellack ofta? nej inte så ofta
- Har ett emogäng? nej
- ÄR DU EMO? absolut inte

4.

- Kommer alltid hem i bestämd tid? nej
- Säger alltid sanningen till mina föräldrar? ibland
- Har aldrig gjort något olagligt? ja såklart jag har
- Gör alltid läxorna? mm oftast
- Gör alltid som läraren säger? haha nop
- Har aldrig skolkat? tror inte det
- Snackar ofta med dina föräldrar om problem? ne
- Röker aldrig? nej
- Aldrig druckit alkohol? jo
- Har MVG i minst 3 ämnen? har typ inte betyg
- Går och lägger dig i tid? vf skulle ja
- Smiter aldrig ut? nee
- Bråkar aldrig med dina föräldrar? ijo det är väll klart jag gör ibland
- Föredrar att vara hemma på helgerna? nja
- Har en hobby? aa :)
- Har inte sovit borta mer än 2 nätter i rad? ja
- Pluggar alltid till prov? nej,
- Kommer alltid i tid till lektionerna? oftast
- Stänger av mobilen i skolan eller lämnar den hemma ? har alltid men mobilen och har tyå alltid på ljudlöst på lektionerna
- Perfektionist? vette fn vad det betyder, jaha nej
- Cyklar med hjälm? nej
- Rädd för dagens ungdomar? ibland
- Bråkar aldrig med kompisar? iblaand
- ÄR DU MAMMAS LILLA FLICKA? haha nej men jag älskar med mammsen


Kommentarer
Postat av: superliim

Älskar MED mammsen ?



ska dt inte va älskar mammsen ? ;)

2008-12-19 @ 11:16:55
URL: http://ammelian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0