17 december

Hejjsan
I måndags var vi i stan med klassen de vr jätte skojj.
Först träffades vi i cafeterian och karoline och örjan skulle typ ropa upp alla helt ärligt, ingen lyssna på dom hah.
Sen gick vi till stationen och örjan och karoline sa att vi skulle skynda oss men nej nej vilka kom 10 minuter senare kanske dom!
Sen åkte vi till gamla stan och gick på julmarknaden köpta sockervadd och brända mandlar, mums:)
Man fick gå själva så jag och elin och lina gick lite själva, jag skulle visa lina och elin  sss affären men hah jag hade typ glömt vart det låg haha man är ju smart.
Sen gick vi och år på donken.
Sen drog ala hem typ fst jag och ngra till gick och shoppa loss, jag köpte en trikå, ett linne, present till köra bror erik hah not, sen 2 par örhängen som var jättefina.


Tisdagen hände inte en rolig sak speciallt inte för elin men får hoppas att ni ha haft en bättre dag, aja det är väll sånt som händer.


idag så skulle vi städa haha jag är ju så snäll så att det som skulle stöda och vika tyger så rev typ alla ut allting så hon fick damp aja men sen sluta vi typ vid 13.30 så jag drog hem till elin men nu måste jag kkolla klart på en man som typ är gravid asså det är helt sjukt puss och kram//hanna panna


gy
ufghfjhgfdjgfkdhgrthghrgfys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0