14 december

Hejjsan alla jag tänkte börja med att inte skriva så mkt och typ hoppa över 3 dar så kan jag skriva en dag mkt mer.

Torsdag den 11: På torsdagar så börjar vi alltid 08.20 vår tidigaste dag usch säger jag bara , men jag tog 07.40 bussen och när man sen sitter på bussen så brukar man vara ganska pigg faktiskt.
Vi började med No vi fick för första gången labba, det var jättekul faktiskt.
Jag och Elin labbade tsm och det gick faktiskt riktigt bra för oss tycker jag haha det är väll bara jag och Elin som tycker det.

Sen hade vi fucking syslöjd med caroline skit tråkigt, men jag blev klar med min virkning men helt ärligt talat vet jag inte vad jag ska ha den till men jag gjorde typ den för tidsfördrift antar jag.
Men som tur väll är så var det sista lektionen med henne sen ska vi ha träslöjd nästa år.

Sen lunch kommer inte ihåg vad vi åt nåt som inte var ätbart säker som vi alltid får, jag måste bara säga att maten på banslätt var bättre än falkbergs nån som håller med mig?
Sen spanska hatar det så himla mkt speciellt marlene men jag pallar inte berätta om det usch säger jag bara om det.

Men sen hade vi idrott med citronen körde handboll riktigt kul hah men vi gick typ efetr halva lektionen egentligen behöver inte vi gå då med vem bryr sig jag missar gärna idrotten.
Sen showdans vi blev nästan klara med dansen jag och Elin B  älskling bråka inte vi brukar göra det ibland på dansen men aja sånna är vi tjejer.

Sen hade vi handboll som vanligt och sen duschade jag nät jag kom hem sen gjorde jag vell inte så mkt mer.

Fredag den 12:Vi började 08.55 kollade på luciatåg zzzzZZZ.
Sen samlades alla i cafeterian och gjorde nån tävling ban bah japp skit kul *host*.
Sen fick vi gå hem jag linda elin drog till centrum och köpte massa skit haha nejdå köpte ett rött band som vi hade till igår berätta mer sen.
Sen var det idoldags jag och elin drog hem till mig först sen till linda sen skjusa lindus pappa oss haha vi pallade inte åka tåg emely och tilda fick inte åka tåg did så aa dom åkte med emelys pappa.
Sen mötte vi dom där, fn att kevin vann men han var väll okej men asså jag älskar alice fett mkt hon var as bra.
Men egentligen tyckte jag anna var bäst men nehepp dom har ju svenska folket röstat ut.
Sen efter slaggade Elin hos mig.

Lördag den 13:Klockan ringde 06.30 lindus kom och hämta oss typ 08.20 så hämtade vi tilda så åkte vi till lindus mormors jobb och gick luciaa vi fick bbiobiljett och massa fika.
Ajuste jag spelade handboll efter sen vi vann båda matcerna sen åkte vi till nåra och åt middag.

söndag den 14:Åkte till huddinge med lindus och elinus och köpte jukklappar köpte några och fick en av elinus.
Imorgon så ska vi till stan kommer ha det skit kul ska stanna där med linda o elin men ha det bra nu puss&kram//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0