10 december

Tjjooooo alla har ni det bra?
Aa jag vet jag skriver inte längre på min blogg nästan men men ni får ståå ut med det.
Har fårr nytt nr men det är bara att fråga om det om jg känner dig.
jag är i skolan om alltid på dagarna iblnd handboll.
Idag ska jag emely elin linda dra hem till lindus och fixa till idol finalen som vi ska åka till+ matilda vi kommer typ träffa Hannah och Mickis skoj skoj:)
Sen så slagga Elin hos mig fre-lör sen ska vi gå luciatåg för lindus mormors jobb haha det är fett najs och skoj.
Ni tycker säker vi är töntar men tänk på dom stackarna som ligger på sjukhus och ser oftast mörker aa iaf jag tycker synd om dom nån anna som tycker det?
Sen på lördag eftermiddag har jag 2 handbollsmatcher.
Sen på söndag ska jag och Elin till skärholmen handla julklappar för det mästa.
Sen på måndag ska några åka in till stan och gå på julmarknad sen får man shoppa i 1 timme sen får man stanna där om man har med sig intyg det ska jag ha så ja jag kommer väll shoppa en hel del kanske skriver på bloggen elle lägger ut bilder aja puss o kram//HAnna


Kommentarer
Postat av: L i n d a

får ja följa me ? (a) <3

2008-12-10 @ 21:13:15
URL: http://crazylinlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0